Tuesday, March 11, 2008

one of those days

aku secara rasminyer, membenci org org paki!! bukan saje benci biase biase jer, tapi benci yang ala ala membunuh like!

I hate them like!!!!, BEnci nyerlah aku!!! eeee benci tau!

on another note, abe aku tak sempat lg ke umah ko, last skali pegi minggu lepas, nanti aku pegi lagi, tapi entah bile sebab balik keje lambat ( paki punyer pasal)

hari itu shaz pergi umah ko, so rasenyer cam ader progress

on another note, shaz malaysia- dah settle dah, tunggu jer

on another note - hmmm, aku tak sure , cam nak baik malaysia, org lain kata suruh duduk keje kat sinie, but hmmm, takut duduk sinie tak kemane, dah satu interview yg aku saje tak pergi , so ader lagi 2 which i feel like giving a pass as well , siap kene marah dgn consultant lagi sbb tak pergi interview, to be honest dun really care.....

on another note- well, verdictnyer, aku rase time abe sri balik, hmm taklah sedih kot, wakakakakakaka ( matilah kene tembak dgn sri!!!) almaklumllah, aku skrang sorang jer yg tinggal kat cork, mungkin sbb banyak sgt orang dah balik, lagi pun arituh ko masuk depature hall cepat sangat lah sri, tak sempat lacrimal gland aku nak produce air mata, lainlah kak tohkan, bocor sentiase.

on another note- korang korang kat malaysia tuh mesti wonder aku buat ape pada hari hari minggu, welllll hmmmmmmm, hmmmmmmmmm, selain dari pergi dublin selalu gaklahkan, serta oncall , hmmm entahlah, borring jugaklahkan......

tak sabar nak balik mesia.........