Monday, May 15, 2006

tak tau tajuk ape lah

As it has been pointed out by the writer 2 stories down , blog nie sememangnyerlah lame tidak diupdatekan. Well yours truly sibuk mengadap buku atas meja, manekala yang lain-lain sibuk beranak serta kawen. For once terseksa gaklah batin ini duduk atas meja tuh mengenangkan yang lain lain sedang sibuk enjoy kawen kawen serta bersuka-ria , and for the moment my room looks really like a dump. Actually I just finised my exams today, mula mula ingat nak pergi Bandar, but decided against it coz tadak duit and lagi pun dah muak aku tengok bandar, so I made my way to the only place I know better – (TESCO) , well alkisahnyerlah sebelum sampai wilton roundabout , I made the decision to go to CUH instead, sebab lapar giler ( kepada yang sedia jeles , yesterday , which was Sunday , I just ate oranges ( five I think ) and ( two pisangs) and roti 2 keping, and well as accompanied by the cawan demi cawan of coffee ( so some reason aku bubuh banyak giler gula ) and sebab tuh pagi nie berak aku busuk giler.

Well as usual , at CUH aku melantaklah sampai tak ingat dunia , it was probably the most I’ve ever eaten in one go , banyak giler !!!!!

( Shaz you would feel so proud of me!-AND THIS TIME ,HONEST!)

siap bayar lebih lagi then the normal $4.30! si minah Filipino tuh siap warning lagi aku yang its not $4.30

(dalam hati-I was like hello!! Aku yang nak makan ker kau yang nak makan !!
You know when your faced with situations like this, you just wanna hampuk kepala minah tuh dengan tray yang ader kat tangan ko or simbah dengan air panas, nasib baik aku maintain…..

Sebab aku makan banyak sangat arini, on the way home aku sakit kepala yang amat sangat ( post-prandial migraine) , abeh sampai tak buleh bukak mate sume ( warrrrrr, dramaticlah pulakkan ) …….so balik umah aku tidur, and tengok ricky lake then oprah ( Ya Allah , mak-maklah sangatkan). Then aku bangun , and dah okay , and noticing that my headache has gone the sun was shinning brightly , i did the second thing I know most, pergi ke UCC nie-lah, so skrang aku kat UCC tengah memblogkan diri. I gather korang sume still mesti tak balik lagikan ke cork ni.

Hmm yours truly hasn’t been doing much these few months, except bukak buku, and kalau tak bukak buku, berangan sorang-sorang kat dalam bilik , cakap/menyanyi sorang sorang, berangan jadi superstar , or some some drop dead gorgeous model .
I reckon kalau aku duduk lame sket dalam bilik aku tuh , buleh kene makan dengan bilik nanti. Well aniways, my room is totally-really-really in a mess now, tak tau nak start kat mane. Kain baju aku pon banyak yang tak basuh, termasuklah bekalan suar dalam aku yang tersangatlah berharga yang hampir depleted, serta ader tergantung kat mane-mane, a few days ago I found a suar dalam inside my karung bantal!! Nasib baiklah AKU yang punyer-kan!!! Well aniways I guess that’s all, will be adding stuff in soon, so stay tunelah-kan.