Saturday, August 26, 2006

cork

ARGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku sooooooooooooo tak sangka aku dah balik!!!!!
EEEEEEEEEEUWWWWWWW!!!! aku dah balik!!!!!!!!!!!

seriously aku soooo-lah punyer tak sangka aku dah balik semula ke cork. Two months aku kat malaysia rasa cam tak puas!!!. Time flies really REALLY fast.

Semalam aku sampai dalam pukul 130 pagi kot kat rumah, flight delayed twice! Satu kat KL and satulagi kat LHR. Aku sampai nak muntah muntah darah duk dalam kapal terbang, dahlah makanan sikit, pastuh tak sedap.

Time aku naik kapal terbang Mas aku tak rasa sangat yang aku nak balik ke ireland. Tapi time aku masuk jer terminal 1, tempat tunggu right before naik aer lingus, terus aku rasa loya-loya nak muntah. BARU Aku sedar rupa2nyer aku dah nak ke cork. The sight of mamat-mamat and minah irish yang bukan sahaja obes tetapi separa terbakar dan kelihatan seperti udang galah terus buat aku rasa nak pitam.

Naik jer kapal terbang aerlingus, aku dah rase lemah lemah lutut, bile tengok pramugari irish yang macam tak mandi 3 hari. Berbeza dengan pramugari MAS yang muda-muda , body still solid serta kemas dan professional, aerlingus nyer pramugari macam nurse kat south infirmary or CUH. At least MAS nyer pramugari reti jugaklah nak minyakkan rambut, nie aerlingus-nyer macam akak-akak joyah kat pasar besar melaka. and one thing aku sedar pramugari aerlingus sume macam mak-mak-kan? ARGGGGGHHHHHHHHH!!! PENING!!!!

nasib aku tak berhenti situ sahaja bile naik jer teksi, OMG, pakcik tuh nye slang, sangatlah west-cork, dia pulak ajak berborak, terpaksalah-layan

sampai rumah , terus aku collapse!