Sunday, February 12, 2006

Is this for real?!

Waaa!!!!!Sial betullah nasib aku nie! Memang masin mulut Mas! Syaz kena pergi Tralee hari ni! Attachment E&T. I can't believe it!Baru je Syaz nak settle down kat home sweet home. Baru je unpack barang2 lepas 2 minggu kat Limerick!Dah kena packing semula. Nasib baik ada E+Ariri kat Tralee. Mampus aku pening kepala naik bas ke Tralee. Takutnya aku! Muntah dalam baslah jawabnya. Baru ingat nak releks2 arini. Nak pegi umah Sri nak lepak2 dan makan Irish breakfast (hehe...)nak masak Strawberry tart ngan Sri (dia mengidamlah plak kan?) Kesian Mas...baru nak ada teman. Belum lagi sempat kitorang masak2 macam dulu2! Baru nak plan nak pegi Tesco nak beli barang2 rumah nak masak2 ke ape ke...aduh sedey nye aku. Holiday lagi aku nampaknye. Holiday jubo taik kate oghang ganu! Eheh...Sri dah sampai pun. Afiq takde Abe jaga. Kesian Sri, hari ni dia emotional skit. Dia sedih pasal arwah bapak Puchow.

Well, Syaz ada lagi 5 jam untuk enjoy dengan Sri dan Mas dan Afiq yang comel. babai Afiq! Jumpa Uncle Syaz minggu depanlah jawabnya...