Friday, November 25, 2005

Welcome home pplz!!!


Haaa Leia, apa lagi, tangkapla la seko due tupa tupa ozzie
tuh! Nwayz, aku pun ala-ala stranded gak kat Cork nih. Dah seminggu lebih tak gi kelas. Ari-ari duk termenung kat dalam bilik aku yg kecik tuh tunggu Mas balik kelas. Muka aku ni dah sembab-sembab tido byk sgt! Niha aku baru je mandi sbb lagi 2 jam Mas nak balik dah. Ishk...syoknya kau nak balik dah, nak dgr citer sensasi hehe:) Aku cadangkan kat kau, cari satu kedai kopi yg ade tupa2 eko tegak, order one 4 urself, drink it and savour ur book (also the tupa eko tegak),hehe!!Buat balik seko kat aku bleh?

























Kitorang kat Cork nih sebenarnya tak tahu menahu flight details korang nih. Sri pun sampai ari sabtu gak ke? Pukul bape korang sampai nih? Byk luggage ke? Kalau sampai sekali, kenalah bawak dua keta dan mungkin dua trip kot? Sri Abe tentu byk beg nak angkut. Korang nih nak balik umah terus ke nak aku masak kat umah Ema dan makan2 dulu? Ishk, kalo Paan baca nih tentu tension (dia on-call w/end ni). Kenala kasi tau aku kan, takut aku masak tapi korang penat sgt dan nak balik umah tido. Isk...rugi w/end.



Eii...bosannye aku! Nwayz, mlm ni Syaz+Mas nak ke umah Ema, tido kat sana. Smlm Syaz sembang phone ngan Ema (dia baru lepas nangis rindukan Syaz ngan Mas..hehe) dia syok sungguh semua orang nak balik dah. Yelah, ade kawan2 pompuan tulen seperti Leia dan Sri. Adeke dia kata Syaz ngan Mas ade PUNAI!!!Ema bukan main sekarang. Cepat Leia, come and rescue us plzzz!!!Hilang dara kitorang nanti dibaham Ema! Hehe...sori Ema cayang, main2 aje...I LOVE YOU!!Muah..Muah!

To Paan, nak letak gambo kau klik aje kat kotak kecik yg ade gamba langit biru tu, sebelah tande Tick yg ade ABC tuh. Mas yg ajo aku.

Kayla semua. Take care.

No comments:

Post a Comment