Sunday, October 16, 2005

Happy birthday Rajunatapa!!!

Hi Sang Rajunatapa, Ni Sang Kelembai bercakap! Jangan tegur aku nanti aku tukar kau jadi batu bata!
Anyway, apsal la kau tak telepon aku ari ni? Satu ari aku tunggu kau tepon, yela, aku ni manala bleh nak call ko...Yela, sajela nak wish epi b'day yang ke brape? 30? Tue dah ko ye rupanye! hehe gurau aje, you do look young fer yer age. Well, keep it up, stay fit and go to the gym and kurangkan sikit buncit perut tu, hehe, mengata dulang paku serpih, mengata orang Sang Kelembai yang lebih!
Sian, kena keje. N'way, meh aku nyanyi kat ko....Hapy birthday to you...happy birthday to you...happy birthday to Paan...Happy birthday to you.....yeee...cepat tiup lilin and make a wish!(be careful what you wish for, you might get it...)
p/s nanti minggu depan kita celebrate ok? Pikir skang kek ape kau nak.

No comments:

Post a Comment